QuotesQuotes

Sunday 4 September 2011

demi perempuan

demi perempuan lelaki sangup buad ape saje . tu aku lah :D . ok cerita die bukan pasal ape . nie haa aku baru je lepas klesh   dengan awek aku .kalau kenal aku mesti kenal awek aku an  .name die syafiqah binti shahrom  ,ok sekarang dah kenal. kisah nye bermula macam nie. haritu die text aku buad call me back ,ok aku call la. tiba tiba dengar ada orang nanges .laaaa aku ingat kan  sape rupa nye awek aku tu .or sekarg kena pangil exxx . die mintak klesh .sebap abg die mengamok .abang die nak rampas handphone kesayangan die tu. then die mintak klesh la dengan aku.aku pon nak cakap ape an .takan nak meraung jugak kan macam die.hadoiiii kire gile jugak la pagi tu. dah layan layan layan die. ok la die pon cakap klesh sampai abes spm yang semua budak form5 tengah tunggu2 tu kan. ok la aku ieye kan jela.padahal hati tanak lepas nie yela kan dah couple 1 tahun 4bulan sape tak sayang kan. ok aku akan tunggu sehingga habis spm. aku akan setia .hehe ayat nak jiwang habis kan? . insyallah kalau die xd org lain aku akan couple gn die balik .kalau tak nak buad ape an . dah nasib aku ,tpakse la habes belajar U baru carik bini . ok habis . tapi sekarag baru je beberapa jam klesh aku dah mule rindu die . HADOI MAKKK! macam mane nie. tehn mula lah terkenang kisah kisah dulu. sebenar nye dulu aku nie duduk kluang. mmg dari kecik la. mmg pindah jb nie sebap nak dekat dengan ex aku tu lah .sebap boleh jumpa hari2 . kawan2 pn aku tingalkn  menangis diorg mase last jumpa diorg hehe , then teringat pulak an mase nak dating dengan die. hari tu memang hari yang indah . wahhhh :D . aku gerak la tngk line ok je an. otw nak g taman u pulak hadoi tiba2 je hujan lebat. aku nie pon bagus boleh lupa nak bawak baju hujan .nah hamek kau basah kuyup kan badan .lepas tu dah sampai dekat taman u pulak haish pelik. tak hujan pulak an. dengan muka tak tahu malu aku tu an .aku terus masuk jusco dekat taman u .hehe tapi yang paling best tu .dah sampai dekat sane perh die tak datang lagi. dengan aircond dekat jusco tu sejuk nak mampo + dengan baju aku yg basah kuyup aku tunggu die. after 30 minit die sampai. sampai baju aku dah kering dah. kitorang makan dekat mcd .then aku pura pura merajuk .hehe  die boleh bagi aku patung wall-e kan? hehe cute je. lpas makan2 .kitorg jalan2 ,makan sushi la  macam2 . laa ingat tak ingat dah pukul 7. dua dua pon macam tanak lepaskn masing2 . bukan tanak lepas tapi macam rindu gile la hari tu. pujuk punya pujuk ok aku pon balik.dengan hujan nye lagi aku redah. ehh paling pelik tu an .sampai je dekat taman perling .tak hujan pulak an. dengan perlahan aku masuk letak moto.langkah je kaki kat rumah en rahmat bertanya kenapa baju basah? hehe ayat aku baik je.tadi pergi birthday party kat umah member.diorg main simbah2 air.haha syook je menipu . haha tapi tu cerita lama .harap2 aku takan lupekan die.sebap aku memang sayang dekat die .hopefully awak die sane tak ade orang lain tau/.saya tunggu sampai abes SPM!!

No comments:

Post a Comment