Saturday, 9 July 2011

my heart

macam mana nak cakap dekat si dia nie yang sebenar nye aku kecewa .hmmm .aku tahu aku selalu buad salah, tapi tak la selalu salah. daripa akibat kesalahan aku. aku terpaksa la mengaku kalah untuk dia, aku mintak maaf kat die, aku pujok die.. kenapa macam mlari sangat dari cerita yang akun nak bagi tahu nie. sebenar nye aku rase sedih ,kadang kadang kecewa pon ada, hari tu die ada cakap dekaat aku yang dia tak yakin yang aku boleh jaga die. perhhhh..... hancur bekecai hati aku dengar. and die ad cakap dulu aku terlalu kongkong die. dengan hati aku yang hancur dengan air mata yang mengalir aku cakap '' oke mulai saat ini saya tak akan kongkong awak lagi, saya bagi awak bebas nak buad ape nak online or keluar dengan sape sape '' mulai saat itu aku rase macam aku kena berhenti berharap dekat die, wlau pon syang. hmmm                    p/s: saya tetang jaga awak sampai bila bila, tak kesa lah kalau awak ada orang lain ,saya akan buanag peranagai sya yanag awak tak suka, ape pun awak buad saya tak kesah, asal kan awak epy ang bhagia oke syafiqah binti syahrom <33

No comments:

Post a Comment